Cartier: Ювелір королів і Король ювелірів

Ювелір королів і Король ювелірів – і це дійсно так. У цій статті – 170-ти річна історія люксового бренду Cartier.

Cartier: перші 50 років

Історія люксового бренду Cartier почалася в 1847 році, коли Луї-Франсуа Картьє очолив ювелірну майстерню свого майстра Адольфа Пікара в Парижі.

Незабаром будинок став відомий завдяки покупкам в 1856 році принцеси Матильди (племінниця Наполеона), а в 1859 році – і імператриці Євгенії.

Ах ці діамантові метелики, які пурхали в волоссі придворних дам, і таємничі скарабеї, що сяяли на комірцях вельмож ….!

Cartier представив в 1888 році перші жіночі наручні годинники з дорогоцінним камінням.

Cartier: ХХ століття

Початок 20-го століття також ознаменувався географічним розширенням.

У 1902 році, з нагоди коронації англійського короля Едуарда VII, бренд відкриває магазин у Лондоні. У 1904 році це дало французькому часовому майстру офіційний патент постачальника англійського двору.

Ця епоха знов таки ознаменувалася піднесенням бренду Cartier, адже саме він розробив для бразильського авіатора Альберто Сантос-Дюмона годинник з шкіряним ремінцем, який можна було носити на зап’ясті.

У 1909 році будинок Cartier відкрив філію в Нью-Йорку і подав патент на складну застібку для наручних годинників.

У 1921 році з’явився годинник Tank в дусі танків союзників, цей годинник досі залишаються незамінними годинами марки Cartier з перевиданням моделі з ширяє турбійоном і механізмом з Poinçon de Genève. (81 900 євро).

У 1933 році будинок Cartier подав патент на «невидиму рамку», ювелірну техніку, що дозволяє зникнути оправі, надаючи все своє значення камінням, і, таким чином, дозволяючи ювелірові проявити весь свій талант.

Жанна Туссен

У розпал епохи емансипації ювелірний дім очолила жінка. Культова фігура паризької моди, Жанна Туссен, багато років пропрацювала з Луї Картьє. За пані Туссен закріпилося прізвисько пантера, а сама муза Луї Картьє закріпила за пантерою статус символу дому Cartier. Пантера вперше була обіграна в дизайні підвіски прямокутної форми, випущеної у 1914 році.

Роки йдуть, а бренд продовжує свою роботу.

2008 рік – Cartier продовжує сяяти у всьому світі випустивши Ballon Bleu, ціна якого починається з 4 000 євро.

У 2011 році виробництво марки Cartier оцінюється в 500000 годинників на рік.

Далі буде…