Модні професії: стиліст, іміджмейкер, стиліст-іміджмейкер

У людини все повинно бути гармонійним: і зовнішній вигляд, і внутрішній світ. Протягом століть уміння правильно подати себе – це залог успіху та ціле мистецтво. Протягом останніх 15-ти років у модній індустрії з’явились 3 нові модні професії: стиліст, іміджмейкер, стиліст-іміджмейкер.

Ці 3 модні професії допомагають людині поліпшити її зовнішній вигляд та вразити оточуючих.

Ці 3 модні професії об’єднує єдине ключове завдання – поліпшити візуальний образ людини та за допомогою самопрезентації досягти різних цілей.

Ці 3 модні професії, як митці, створюють індивідуальність – неповторний образ людини. Поєднують зовнішність та внутрішній світ, дають поради щодо одягу, аксесуарів, зачіски, мейкапу, манеру говорити, доцільно вести себе у суспільстві, тонко відчувають душу людини, знають тонкощі етикету та культури мовлення.

У попередній СТАТТІ ми розібрались, у чому різниця між іміджем та стилем. У цій статті спробуємо розібратись, чим відрізняються 3 нові модні професії: іміджмейкер, стиліст і стиліст-іміджмейкер.

Стиліст

Стиліст – створює ефектний образ, який пасує вашому типу зовнішності. Тобто стиліст допомагає особистості стати більш виразною за рахунок грамотного підкреслення переваг зовнішності та приховування недоліків. Інструменти стиліста: кольори гардероба, які підбираються під відтінок шкіри, колір волосся та очей, силуети одягу та фактура тканин, які підбираються під тип фігури.

Стилісти – це ціла індустрія. Хтось створює образ для зірок телебачення, хтось готує моделей до зйомок та показів мод, хтось допомагає зі створенням гардероба чи супроводжує при покупках. Також ще є стилісти-перукарі, які займаються виключно зачісками та стилісти-візажисти, які створюють мейкап.

Іміджмейкер

Іміджмейкер знає, як повинна виглядати людина, щоб досягти своєї мети. Задача іміджмейкера – допомогти клієнтові у створенні яскравого образу, щоб потрібні люди захотіли “клієнта” купити. Головні інструменти іміджмейкера: манера спілкування, етикет, стиль поведінки, реакція на різні ситуації.

Пригадаємо, що таке AIDA (Attention, Interest, Desire, Action – увага, інтерес, бажання, дія). AIDA – це прийнята у практиці маркетингу модель поведінки споживача, що зображує послідовність дій, які призводять до прийняття рішення про покупку: увага -> інтерес -> бажання -> дія. Тобто завдання іміджмейкера показати клієнта з вигідної сторони, щоб мотивувати аудиторію зробити цільову дію – у нашому випадку, звернути увагу.

Стиліст допомагає обрати одяг, що максимально підкреслює переваги зовнішності клієнта та приховує недоліки, а іміджмейкер – чудово розуміє, коли потрібно створити імідж професіонала, а коли – показати чудову фігуру. Він підбирає фактуру, кольори та фасон, що відповідає певній ситуації та меті.

Також іміджмейкер має бути чудовим психологом. Окрім підбору одягу під конкретну ситуацію, іміджмейкер повинен навчити клієнта етикету та правильній поведінці у певній ситуації. Наприклад, коли потрібно посміхнутись, а коли бути серйозними, коли погодитись, а коли сказати тверде “ні”, на які теми розмовляти, а які є забороненими за будь-яких обставин.

Стиліст-іміджмейкер

А є ще одна чудова професія – стиліст-іміджмейкер, яка поєднує у собі обидві професії. Стиліст-іміджмейкер чудово розбирається і в стилі, і в іміджі. Задача стиліста-іміджмейкера: створити образ клієнта, який допоможе досягти успіху, спираючись на зовнішні дані та його цілі. Інструменти стиліста-іміджмейкера: образ життя клієнта та його оточення, тип зовнішності, тип фігури, індивідуальність клієнта та особливості його характеру.

У західних країнах професія стиліст-іміджмейкер дуже розповсюджена. Послугами стилістів-іміджмейкерів користуються медійні персони та третя частина мешканців мегаполісів.

В Україні професія стиліст-іміджмейкер поки що не така популярна. Але вже набирає обертів. Попит на фахівців постійно зростає, але справжніх професіоналів, які володіють витонченим смаком та чудово орієнтуються в усіх тонкощах – дуже мало. Лише десь років 15 тому почали залучати іміджмейкерів до роботи з публічними особами. Адже щоб людина запам’яталась, вона повинна бути несхожою на інших. Це вже посадові обов’язки піарщиків, тому що формування іміджу клієнта – це їх справа.

Де може працювати стиліст-іміджмейкер читайте у цій СТАТТІ.

Ксенія Миронова