Де може працювати стиліст-іміджмейкер

Ще років з 15 тому ми навіть не здогадувались, що є така професія стиліст-іміджмейкер.

Сьогодні ця професія є дуже популярною та необхідною. Адже пародіювати когось – ми всі гаразд, а ось, самостійно попрацювати над власним стилем та образом – завжди купа НІ, замість, одного ТАК. Невже це так складно? Коли є любов до себе та вмієш раціонально витрачати гроші – то все просто. Якщо складно – то саме тоді на допомогу приходить стиліст.

Стиліст може заробляти великі кошти, працюючи у зручний час та лише декілька днів на тиждень. Головне, любити справу, якою займаєшся та вчитися розвивати власний смак протягом життя. Окрім того, карантин довів усім нам: ми спокійно можемо працювати через інтернет по всьому світу. Це стосується і стилістів. Чому НІ? Давайте розбиратись, що до чого.

Консультація з клієнтом

Проведення консультацій – це традиційні послуги стилістів. Можна аналізувати фігуру або кольоротип клієнта, можна консультувати щодо нового стилю або розбирати гардероб.

Формат консультації: оффлайн / онлайн, тобто у будь-якому месенджері.

Шопінг з клієнтом

У цьому випадку стиліст працює як персональний шоппер, тобто відвідує з клієнтом магазини та допомагає підібрати гардероб. Таким чином, стиліст заробляє двічі: отримує плату за послуги від клієнта та відсотки від продажів, який виплачує магазин чи певний бренд.

Fashion-тур

Протягом останніх років дуже популярними стали Fashion-тури. Fashion-тури організовують стилісти чи турагенції на замовлення стиліста. У даному випадкові стиліст буде гідом та супроводжуватиме клієнтів / туристів на шопінг до європейських столиць моди (Париж, Мілан, Лондон, Барселона, Вена, Москва, Санкт-Петербург та ін.), та допомагатиме підібрати гардероб. Роботу стиліста та його поїздку сплачують клієнти, а турагенція лише заохочує правильно обрати тур.

Шопінг без клієнта

  1. Стиліст підбирає образи для клієнта через Інтернет. Стиліст підбирає речі в інтернет-магазинах, відправляє клієнту посилання і клієнт сам робить замовлення.
  2. Стиліст може сам купити речі в реальному магазині та надіслати клієнту.

Персональний шоппер у магазинах одягу

Персональний шоппер у магазинах одягу – це дуже популярна послуга у Європі. Магазин запрошує своїх клієнтів для роботи зі стилістом, стиліст підбирає їм гардероб з асортименту магазину. Магазин одягу сплачує робочі години стиліста, які він проводить з клієнтами в магазині.

Fashion-стиліст у рекламних та персональних зйомках

Один з популярних варіантів роботи для стиліста – це робота fashion-стилістом на рекламних і персональних зйомках.

Стиліст може працювати у рекламних фото- та відеозйомках, на телебаченні, у великих рекламних агентствах. Стиліст підбирає речі для клієнта у певній стилістиці та стилізує зйомку, тобто робить образ цікавим для камери. Оплата залежить від кількості знімальних днів.

Стиліст в інтернет-магазинах

Інтернет-магазини наймають стилістів для стилізації комплектів одягу для фотозйомок або добірки луків для соцмереж.

Коли до інтернет-магазину надходить колекція дизайнерського одягу, її необхідно стилізувати для фотографій на моделях та зробити вибірку луків. Тоді фотограф зможе зробити фотосесію для каталогів, інтернет-магазинів та соцмереж.

Стиліст-мерчендайзер для магазинів одягу

Стиліст-менчендайзер допомагає правильно розмістити одяг на вітринах магазину і всередині самого магазину. При грамотному розміщенні рівень продажу товарів стрімко зростає. Тобто, стиліст-менчендайзер відповідає за красиве оформлення магазину одягу, щоб він виглядав гламурно, модно і цікаво.

Проведення майстер-класів та курсів по стилю

Стиліст може проводити майстер-класи по іміджу та стилю, а також – курси / марафони по перетворенню себе. Формат навчання: оффлайн або онлайн.

Стиліст збирає групу жінок та чоловіків, які хотіли б створити чи перетворити свій образ і стиль, навчає їх як правильно це робити, в індивідуальних консультаціях стежить за результатами. За необхідності долучаються інші спеціалісти індустрії краси, психологи, дієтологи та ін.

Стиліст-блогер

Стиліст може працювати і як блогер. Він ходить по магазинах, приміряє цікавий одяг, фотографує себе та розміщує фотографії в інстаграм або в своєму блозі.

Дизайнерські бренди дарують блогеру речі або сплачують йому гроші за такі пости. Кьяра Феррані – одна з популярних блогер-стилістів, яка щомісяця отримує 1 млн доларів за свою роботу в якості стиліста-блогера.

Fashion-стиліст у журналах

Стиліст організовує fashion-зйомки для журналів: підбирає одяг, придумує образ для моделі та бере участь у фотозйомці. Також стиліст може писати огляди і ходити на різні fashion-заходи. Наприклад, в місті відкрився новий fashion-бутик, відбуватиметься показ нової колекції. Стиліст відвідує цей показ і робить свій огляд про те, що було представлено в магазині, наскільки відповідає трендам та ін.